събота, 5 ноември 2011 г.

При светлините

Лъжи,измислици,игри,
неразбрали,уморих се,стига,боли.
Пак и пак,стига аз съм една,сам сама,боли.
Отново,пак,преди,сега,утре,в момента,стига,остави ме,боли.
Утре пак там,вчера не,но понеделникът е наш,вторника делим на две,срядата не сме,
остави ме,знаеш,че не мога да кажа не,а искам ли,защо ме питаш.
Аз съм там при светлините,светлините на нощта,хилядите цветове,там на нашето място,
стоя и чакам.Сряда е,пак съм там,тебе те няма,замръзвам на студа.
Четвъртък,петък,събота,неделия,игри и пак игри,стига остави ме,знаеш,че не немога да кажа,остави ме.
Понеделник,там сме при светлините,студено е,топло ми е,обичам те това ли каза,стига,остави ме,боли,стига игри.
Понеделник,вторник..седмицата свърши,имам да ти казвам нещо,да може под дъжда,там при светлините,да в сряда,една дума,две букви''Не''това е краят,тук при светлините.Игри,игри и пак сълзи.

Няма коментари:

Публикуване на коментар